Τι προσφέρουμε…
- Εξυπηρέτηση των χρηστών μέσω της λειτουργίας του Γραφείου Εξυπηρέτησης Χρηστών (HelpDesk).
- Η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών και η διενέργεια διαγωνισμών για την προμήθεια υλικού εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software).
- Η τεχνική υποστήριξη των χρηστών και η αποκατάσταση βλαβών των προσωπικών υπολογιστών.
- Υποστήριξη της Μηχανοργάνωσης των υπηρεσιών του Ιδρύματος (Γραμματείες Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Τμημάτων, Οικονομική Υπηρεσία, Τμήμα Μισθοδοσίας, Τμήμα Προμηθειών, Γραφείο Προσωπικού, Γραφείο Πρωτοκόλλου και Επιτροπή Ερευνών).
- Εγκατάσταση και μέριμνα για την ορθή λειτουργία των δικτυακών υπηρεσιών, του δικτυακού εξοπλισμού και της καλωδιακής υποδομής, καθώς και διαχείριση των διακομιστών (servers) και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
- Παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών (Compus για την υποστήριξη της διδασκαλίας, Students Web γα την εξυπηρέτηση των φοιτητών, Class Web για την υποστήριξη των διδασκόντων).
- Διεκπεραίωση των διαδικασιών Αξιολόγησης του Ιδρύματος όπως αυτή ορίζεται στα πλαίσια των της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας (Α.Δ.Ι.Π.). με χρήση των πλέον σύγχρονων εργαλείων τεχνολογίας.
- Υποστήριξη του εργαστηρίου του ΚΥΔ καθώς και άλλων εργαστηρίων του Πανεπιστημίου στα οποία δεν υπάρχει ορισμένος τεχνικός υπεύθυνος.
- Για τους ερευνητικούς σκοπούς του διδακτικού προσωπικού και την κάλυψη διδακτικών αναγκών, το ΚΥΔ μεριμνά για την αγορά και τον δανεισμό laptops και video projectors.
- Συγγραφή ενημερωτικού υλικού – οδηγών χρήσης προς τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας.
και πολλά άλλα…